Opcja wolny handlowy dodd frank
PRZEWIDZIĄCIA: pr6327-12 Dotacje pracowników CFTC Tymczasowe niedziałające zwolnienie osób uprawnionych do zwolnienia z opodatkowania transakcji Washington, DC - Dzisiaj pracownicy działu nadzoru rynku wydali pismo o działaniu bez działania, pod warunkiem, że przez określony czas rynek uczestnicy mogą polegać na zwolnieniu z oprocentowania handlowego w przepisie CFTC 32.3 bez przestrzegania określonych przepisów. Pismo o działaniu bez skutku stosuje się do dnia 31 grudnia 2017 r. Lub do daty wejścia w życie ostatecznych działań podjętych przez Komisję w odpowiedzi na uwagi dotyczące tymczasowych przepisów dotyczących wyłączeń dotyczących handlu (opisanych poniżej). W oparciu o ulgę bezdziałania uczestnicy rynku muszą spełnić następujące warunki: 1) warunki kwalifikowania jako opcja handlowa (32.3 (a)) (2) limity pozycji spekulacyjnych (32.3 (c) (2)) i (3) ) zakazy nadużycia finansowego, manipulacji i innych nadużyć w handlu (32.3 (d)). Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 27 kwietnia 2017 r. W sprawie CFTC przewiduje, że zgodnie z postanowieniami ustawy Dodd-Frank, opcje towarowe są zdefiniowane w ustawie jako transakcje zamiany, a tym samym podlegają tym samym zasadom, które obowiązują w odniesieniu do innych swapów. Ujawnienie 27 kwietnia uwzględniło jednak tymczasową regułę zawierającą wyłączenie opcji handlowych. W ramach tego zwolnienia warianty towarowe spełniające określone warunki (na przykład nabywca opcji musi być handlowy, a opcja, jeśli jest wykonana, musi skutkować dostawą) byłby zwolniony z większości przepisów ustawy Dodd-Frank, mających zastosowanie do swapów, Towar Ustawy o obrocie papierami wartościowymi i rozporządzeniach Komisji. Ujawnienie 27 kwietnia 2017 r. Zwróciło uwagę również, że w oczekiwaniu na ostateczne przepisy dotyczące definicji produktów rozwiąże kwestię, czy opcja opcji towarowej lub transakcja z opcjonalności podlega definicji swapu w pierwszej instancji. W szczególności, jeśli opcja towaru lub transakcja z opcjonalistyką stanowi kontrakt terminowy typu forward, zostałaby ona wyłączona z zakresu definicji wymiany i jako taka była wyłączona z jakiegokolwiek rozporządzenia przez Komisję jako wariant wymiany lub wymiany handlowej. 13 sierpnia 2017 r., W ramach wspólnego stanowienia z Komisją Papierów Wartościowych i Giełd, CFTC opublikowało ostateczne zasady dotyczące definicji produktu. W tych ostatecznych zasadach CFTC zwrócił się z wnioskiem o dalszy komentarz dotyczący rozwiązań do przodu z wbudowanymi możliwościami wolumetrycznymi. Ogólnie rzecz ujmując, Komisja zapytała, czy właściwe jest podejście Komisji do określenia właściwego postępowania regulacyjnego w zakresie kontraktów terminowych z wbudowanymi wariantami objętościowymi. Przypis do ostatecznej zasady definicji produktu zwrócił uwagę, że oczekuje się, że personel CFTC będzie wydawać ulgę w trybie bezczynności w odniesieniu do większości warunków zmodyfikowanego wyłączenia opcji handlowych w celu umożliwienia CFTC możliwości przeglądu i oceny uwag otrzymane zarówno w przypadku opcjonalnej wielkości objętości, jak i zmodyfikowanego wyłączenia opcji handlowych. Ostatnia aktualizacja: 15 sierpnia 2017 Siedziba CFTC Trzy Centrum Lafayette 1155 21st Street, NW Waszyngton 20581 202.418.5000RELEASE: pr7343-16 CFTC zatwierdza Ostateczną Regułę w celu Zmienienia Wyłączenia Opcji Handlowych, eliminując pewne wymagania dotyczące raportowania i rejestrowania dla użytkowników końcowych Waszyngton , DC Amerykańska Komisja ds. Transakcji Futures Futures (CFTC) zatwierdziła dzisiaj ostateczną zasadę, która usuwa wymogi dotyczące sprawozdawczości i rejestracji dla kontrahentów opcji handlowych, którzy nie są ani dealerami transakcji swap, ani głównymi uczestnikami wymiany (nie-SDMSP), w tym handlowymi użytkownikami końcowymi, którzy prowadzą transakcję handlową opcji związanych z ich działalnością. Jednomyślne głosowanie przeprowadzono seriatim. Reguła Ostateczna wejdzie w życie po opublikowaniu w Federalnym Rejestrze. Jeśli chodzi o zgłaszanie, CFTC wyeliminowało formularz do formularza rocznego wymogu dotyczącego sprawozdawczości w odniesieniu do innych nie zgłoszonych opcji handlowych w przepisie CFTC 32.3 (b). Ponadto nie-SDMSP nie będą podlegać wymogom sprawozdawczym dotyczącym części 45 w związku z ich warunkami handlowymi. CFTC odmówiła nałożenia proponowanego wymogu, aby uczestnik handlowy musiał powiadomić CFTC o swoich działaniach w zakresie opcji handlowych, jeśli takie działania mają wartość większą niż 1 mld w jakimkolwiek roku kalendarzowym. Jeśli chodzi o rejestrowanie, CFTC wyeliminowała wymogi związane z rejestrowaniem transakcji związanych z swapami nie-SDMSP w związku z ich opcjami dotyczącymi opcji handlowych, chociaż nie-SDMSP prowadzące transakcje handlowe z SD lub MSP muszą uzyskać identyfikator podmiotu prawnego i przekazać je swoim Kontrahenci SDMSP. Dodatkowo CFTC zmienił rozporządzenie 32.3 (c), eliminując odniesienie do wymogów dotyczących pozycji wymaganych obecnie w punkcie 151. List nr bezczynności CFTC 13-08 zostanie wycofany z dniem wejścia w życie ostatecznej decyzji dotyczącej opcji handlowych. List nr 13-08 w sprawie braku działania zawierał warunkowe zwolnienie dla kontrahentów opcji handlowych, które nie są SDMSP z niektórych wymogów w zakresie sprawozdawczości i rejestracji, związanych z swapami związanymi z wymianą handlową. Zgodnie z ostatnią regułą dotyczącą opcji handlowych, produkty inne niż SDMSP przestają podlegać wymaganiom dotyczącym sprawozdawczości i przechowywania danych związanych z swapami w związku z ich działalnością w zakresie opcji handlowych (z wyjątkiem wymogu, aby transakcje niehandlowe SDMSP prowadzące transakcje handlowe z SD lub MSP muszą uzyskać legalne identyfikator podmiotu i przekazuje je kontrahentom SDMSP). Dlatego zwolnienie przewidziane w liście nr 13-08 nie ma już zastosowania. Ponadto, ponieważ wymóg formułowania formularza do zgłoszenia jest wyeliminowany w ramach tej zasady końcowej, pracownicy CFTC są zdania, że kontrahent oparty na transakcji, który nie jest stroną SDMSP, nie ma obowiązku zgłaszania innych nieopublikowanych opcji handlowych w roku kalendarzowym 2018 Formularz TO. Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2018 r. Blog CLS Blue Sky Morrison amp Foerster omawia propozycję zwolnienia z CFTC w związku z wymogami sprawozdawczości i zapisów dotyczących transakcji handlowych dla użytkowników komercyjnych W dniu 30 kwietnia 2018 r. Komisja ds. Transakcji Futures Trading (CFTC) zatwierdziła publikację w Federalnym Rejestrze proponowane zmiany w wyłąceniu opcji handlowych ("wniosek"), które zmniejszyłyby wymogi w zakresie sprawozdawczości i rejestrowania transakcji dla kontrahentów transakcji handlowych, którzy nie są dealerami swapu lub głównymi uczestnikami wymiany (nie-SDMSP). W szczególności wniosek wyeliminowałby roczne formularze dotyczące wymogu składania formularzy przez organizacje nie-SDMSP w związku z ich warunkami handlowymi, wymagając od nich powiadomienia działu nadzoru rynku (CFO) ds. Nadzoru rynku (CFO) w ramach CFTC, jeśli ich opcje handlowe mają lub mają być oczekiwane łącznej wartości nominalnej przekraczającej 1 mld w dowolnym roku kalendarzowym. Wniosek będzie dostępny do publicznego komentarza przez 30 dni po jego nadchodzącej publikacji w Federalnym Rejestrze. Propozycja jest dostępna tutaj. Ustawa o reformie i ochronie konsumentów Dodd-Frank (Dodd-Frank) wprowadziła zmiany do ustawy o giełdach towarowych (CEA) o definicję terminu swap, zawierającego opcje towarowe, niezależnie od tego, czy są rozliczane fizycznie czy finansowo. Opcje dotyczące towarów, które kwalifikują się do wyłączenia opcji handlowych, są zwolnione z większości wymogów mających zastosowanie do swapów w ramach Dodd-Frank. Zgodnie z obowiązującymi zasadami CFTC, które nie zmieniłyby wniosku, aby kwalifikować się do zwolnienia z opcji handlowych, opcja towaru musi obejmować towary niefinansowe (tj. Towar zwolniony lub towarowy) i musi być: oferowany przez kwalifikującego się uczestnika kontraktu zgodnie z definicją w CEA (generalnie podmiot wyrafinowany pod względem finansowym) lub producent, przetwórca, handlowy użytkownik lub przedsiębiorstwo obsługujące podstawowe towary fizyczne oferowane producentowi, procesorowi, handlowi użytkownik lub handlowiec obsługujący podstawowe towary fizyczne i zamierzający być fizycznie w celu skorzystania z opcji spowodowałoby sprzedaż towarów zwolnionych lub rolnych w celu natychmiastowego lub odroczonego wysyłki lub dostawy. Zgodnie z obowiązującymi przepisami CFTC, które CFTC proponuje teraz zmodyfikować, opcje handlowe, które spełniają te warunki, muszą być zgłaszane do repozytorium danych swap zgodnie z częścią 45 przepisów CFTC, jeśli w ciągu 12 miesięcy poprzedzających zawarcie transakcji handlowej , jeden z kontrahentów był zobowiązany do zgłoszenia wymiany opcji niehandlowych na część 45. Jeśli żaden z kontrahentów nie zgłosił swapów z tytułu niehandlowej swapów w ramach części 45 w tym okresie, obydwie kontrahenci mogą corocznie informować o transakcjach dotyczących opcji handlowych formularz CFTC. Kwalifikowalność do korzystania z formularza TO została przedłużona na podstawie listu nr niekwalifikowanego personelu CFTC wydanego w kwietniu 2017 r. W ramach listu nr bezczynności, jeśli jedna ze stron ma obowiązek zgłosić transakcje swapów o charakterze niehandlowym zgodnie z częścią 45 w ciągu dwunastomiesięcznego (a tym samym nie może używać formularza TO zgodnie z regułą), a strona ta nie jest SDMSP, może używać formularza TO, pod warunkiem, że powiadomi DMO pocztą elektroniczną nie później niż 30 dni po wprowadzeniu opcji handlowych o charakterze zbiorczym wartości przekraczającej 1 mld euro w każdym roku kalendarzowym. Opcje handlowe oprócz zgłaszania w części 45 obejmują również wymagania dotyczące handlu, w tym między innymi rejestrowanie, zamiana dużych sprawozdawców handlowych i limitów pozycji, a także przepisy dotyczące zapobiegania nadużyciom finansowym i przeciwdziałania manipulacji. Wniosek dotyczący karty CFTC wyeliminowałby obowiązek sprawozdawczy dotyczący części 45 dla produktów innych niż SDMSP w związku z warunkami handlowymi. Ponadto CFTC proponuje wyeliminowanie formularza do wymogu dotyczącego sprawozdawczości w rocznym sprawozdaniu dotyczącym notatek w odniesieniu do opcji innych niż SDMSP dla opcji handlowych, które nie zostały zgłoszone w części 45. Zamiast tego w ramach CFTC Reg. 32.3 proponuje się zmienić, a SDMSP niezwiązany z SDMSP musiałaby dostarczyć DMO powiadomienie do wiadomości DMO w ciągu 30 dni po wprowadzeniu opcji handlowych (niezależnie od tego, czy zostały zgłoszone czy nie zgłoszone), które mają łączną wartość nominalną przekraczającą 1 mld w jakimkolwiek roku kalendarzowym. Alternatywnie, nie-SDMSP może zawiadomić DMO o tym fakcie, że rozsądnie spodziewa się, że w dowolnym roku kalendarzowym rozważy możliwość zawierania transakcji handlowych (niezależnie od tego, czy zostały zgłoszone czy nie zgłoszone), których łączna wartość nominalna przekracza 1 mld EUR. W swoim oświadczeniu wyjaśniającym proponowane nowe zasady, CFTC stwierdza, że chociaż mogą być korzyści nadzoru wynikające z danych Form TO, wypełnienie formularza TO nakłada koszty, które mogą być znaczne dla nie-SDMSP, szczególnie małych komercyjnych użytkowników końcowych. Ponadto CFTC zauważa, że nie-SDMSP nadal podlegały wymogom w zakresie prowadzenia rejestrów zgodnie z częścią 45, która wymaga od uczestników rynku prowadzenia pełnych i kompletnych zapisów oraz otwarcia ich zapisów do inspekcji CFTC na żądanie, dzięki czemu CFTC będzie mógł zbierać informacje w miarę potrzeb dotyczących opcji handlowych. Zaproponowany wymóg powiadomienia e-mail o wariantach handlowych przekraczających 1 mld euro ma na celu doprecyzowanie CFTC na rynku w odniesieniu do niezrejestrowanych opcji handlowych i tożsamości największych uczestników rynku handlu opcjami. Mimo że wniosek wymagałby, aby SDMSP nie spełniał obowiązujących wymogów w zakresie prowadzenia rejestrów w części 45 w związku z ich warunkami handlowymi, w tym wymogu uzyskania identyfikatora podmiotu prawnego (LEI) zgodnie z regułami CFTC. 45.6 i dostarczyć takim LEI kontrahentowi, który jest SDMSP, nie-SDMSP nie byłby zobowiązany do spełnienia wymogów reguł CFTC. 45.5 i 45.7 w odniesieniu do używania unikalnych identyfikatorów wymiany i unikalnych identyfikatorów produktów. We wniosku przynajmniej w obecnym momencie wyeliminowano obecnie wymóg, zgodnie z którym wymogi handlowe podlegają limitom pozycji, które powinny zostać uwzględnione przez CFTC w proponowanych obecnie przepisach dotyczących limitów pozycji. Jeśli zostanie przyjęty, propozycja dotycząca CFTC zapewni milejne powodzenie wielu nie-SDMSP komercyjnym użytkownikom końcowym w odniesieniu do ich fizycznie rozliczonych opcji handlowych. Pełne i oryginalne notatki zostały opublikowane przez Morrison amp Foerster w dniu 6 maja 2018 r. I są dostępne tutaj. MAKING SENSE OF DODD-FRANK Ustawa Dodd-Frank ma szerokie i głębokie implikacje, które dotykają wszystkich aspektów usług finansowych i wielu innych branż. Ta witryna opracowana i prowadzona przez adwokatów przy ulicy Stinson Leonard poświęcona jest zrozumieniu tego złożonego prawodawstwa i pomaganiu firmom w zrozumieniu, w jaki sposób będzie to miało wpływ na nich. Nasi blogerzy Dodd-Frank przez Nate Endrud 30 września 2017 Dziś dział ds. Nadzoru nad rynkiem CFTC opublikował odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące opcji towarowych, w tym obowiązków sprawozdawczych w odniesieniu do opcji handlowych. Odpowiedź wyjaśniła kilka ważnych kwestii i powtórzyła inne. Oto niektóre z najważniejszych elementów, z liczbami odpowiadającymi odpowiedziom z CFTC. 3. Jako uzupełnienie, aby zakwalifikować się jako opcję handlową (podlegającą niższym obciążeniom regulacyjnym niż inne opcje lub swapy), opcja towaru musi obejmować towary fizyczne i spełniać trzy warunki: (1) opcja jest oferowana przez (2) opcja ta jest oferowana uczestnikowi obrotu handlowego i 3) uczestnikowi umowy kwalifikującej się do udziału w przetargu (ogólnie rzecz biorąc, podmiotowi finansowo wyrafinowanemu) lub uczestnikowi handlowemu (producentowi, procesorowi, użytkownikowi handlowemu lub obsługą handlową, podstawowemu towarowi fizycznemu) opcja ta ma zostać fizycznie rozstrzygnięta tak, aby w przypadku skorzystania z opcji spowodowałaby sprzedaż towarów zwolnionych lub rolnych w celu natychmiastowej lub odroczonej wysyłki lub dostawy. 6. W liście No-Action w sprawie opcji handlu uprawnieniami CFTC. Uczestnicy transakcji typu "non-swap" (nie-SDMSP) są faktycznie zwolnieni z obowiązku zgłaszania opcji handlowych na zasadzie transakcji w poszczególnych transakcjach zgodnie z częścią 45 zasad raportowania swapów CFTC, pod warunkiem że: (1) zgłaszają wszystkie nieudokumentowane (tzn. opcje handlowe, w których obydwaj kontrahenci są nie-SDMSP) za pośrednictwem rocznego formularza do składania i (2) zgłaszania DMO, za pośrednictwem poczty elektronicznej do TOreportingreliefcftc. gov, nie później niż 30 dni po wprowadzeniu opcji handlowych o łącznej wartości wartość nominalna przekraczająca 1 miliardy w dowolnym roku kalendarzowym. Praktyczny efekt tego prawdopodobnie będzie polegał na tym, że transakcje handlowe, w których co najmniej jeden kontrahent jest SDMSP, zostanie zgłoszony przez SDMSP sprawozdawczy zgodnie z częścią 45, natomiast transakcje handlowe, w których obydwie kontrahenci są nie-SDMSP będą zgłaszane przez obydwóch kontrahentów na Formularz TO. 8. Formularz TO, formularz do zgłaszania niezrejestrowanych opcji handlowych, powinien zostać uzupełniony i złożony za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego składanego przez Komisję na stronie forms. cftc. govlayoutsTradeOptionsTradeOptions. aspx. Formularz należy złożyć nie później niż 1 marca poprzedniego roku kalendarzowego (np. 1 marca 2017 r. W roku kalendarzowym 2017). 9. Wymóg formułowania formularza do raportowania jest uruchamiany przez wprowadzenie w ciągu roku kalendarzowego niepublikowanych opcji handlowych. Wartością podaną w formularzu jest wartość opcji wykonywanych w ciągu roku kalendarzowego. 13. Pierwszy Formularz do składania wniosków, obejmujący rok kalendarzowy 2017, powinien zawierać tylko nieopublikowane opcje handlowe zawarte w dniu 10 kwietnia 2017 r. Lub później. Opcje i transakcje swapowe zawarte przed tą datą są uważane za historyczne, a zgłaszanie historycznych opcji handlowych nie było biorąc pod uwagę przepisy CFTC. 16. Opcje handlu podlegają wymaganiom dotyczącym limitów pozycji 151 (które zostały odrzucone na mocy orzeczenia sądu, do czasu wniesienia odwołania). Jednakże limity pozycji nie mają zastosowania do kwalifikujących się pozycji zabezpieczających, a ponadto odnoszą się tylko do umów swapowych lub kontraktów terminowych powiązanych z jednym z 28 umów, na które powołano się (w odniesieniu do umów energetycznych, NYMEXs Henry Hub, gaz lekki słodki olej napędowy, NY Harbor Gasoline Blendstock i NY Harbour Oil Oil). Często dodawaj szczerze mówiąc, aby uzyskać aktualne informacje na temat ustawy o pracy, ustawy Dodd-Frank i innych ważnych zagadnień z zakresu prawa papierów wartościowych.
Comments
Post a Comment